e-shop, trička s potiskem - trikoza.cz




Obchodní podmínky

Datum přidání 24.11 2011

_______________________________________________________________________________

Nákupní a reklamační řád


Objednávka

Objednávku můžete učinit v internetovém obchodě, nebo na kontaktních telefonních číslech. Při objednání souhlasíte s obchodnímí podmínkami. Každá objednávka je potvrzena formou zaslání e-mailové zprávy zákazníkovi. Po potvrzení považujeme Vaší objednávku za závaznou. Storno objednávky je možné e-mailem, nebo telefonicky. Pokud je ale zboží již vyexpedováno, nelze storno provést. Prodávající si vyhrazuje právo stornovat objednávku v případě, že zboží již není na skladě. Zákazník je vždy informován na jím zadanou e-mailovou adresu nebo na udaném telefoním čísle o důvodu zrušení objednávky a je mu nabídnuto řešení vzniklé situace. Z toho důvodu je vhodné uvádět telefonní číslo.

Způsob placení
1)Dobírkou
Zboží zaplatíte až při doručení Českou Poštou. Za jednu zásilku požadujeme poštovné a balné ve výši 98,- Kč. Při jednorázovém odběru zboží nad 1800,- Kč není za tuto zásilku poštovné a balné účtováno.
2) Platba předem bankovním převodem
Zboží zasíláme okamžitě po připsání platby na náš účet.Údaje potřebné k platbě obdržíte ihned po objednání v e-mailu potvrzujícím vaší objednávku. Za jednu zásilku požadujeme poštovné a balné ve výši 69,- Kč. Při jednorázovém odběru zboží nad 1800,- Kč není za tuto zásilku poštovné a balné účtováno.

Ochrana osobních údajů
Osobní údaje jsou považovány za důvěrné informace a nebudou poskytovány třetím osobám. Firma si vyhrazuje právo použít údaje pouze pro zasíláni informací novém zboží či akcích, které v tomto obchodě probíhají. Projeví li zákazník přání, aby mu tyto informace nebyly zasílány, bude to okamžitě respektováno.

Reklamace
a odstoupení od smlouvy.
Na zboží se vztahuje zákonná záruční lhůta 24 měsíců. Byla-li smlouva uzavřena při použití prostředků komunikace na dálku, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit do 14 dnů od převzetí plnění podle §53 odst.7. Kromě případů, kdy je odstoupení od smlouvy výslovně ujednáno nemůže spotřebitel odstoupit podle §53 odst.7 od smluv na dodávku zboží upraveného podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu.
Záruka je vztažena na veškeré zjevné a skryté vady, které nejsou slučitelné s funkčností zboží, jeho užitnými a estetickými vlastnostmi.
Kupující je povinen zboží prohlédnout po jeho převzetí, jímž se rozumí předání zboží dopravcem zákazníkovi. Při reklamaci zakoupeného zboží je nutné, aby kupující prodávajícímu zaslal zboží kompletní tak,  jak jej převzal od prodávajícího včetně dokladu o koupi (dodací list, nebo stvrzenka z obchodu, či pokladní doklad). Dále je nutno přiložit písemné oznámení o zjištěných vadách.V závislosti na druhu vad a za podmínek obecně závaznými předpisy, má kupující možnost se v případě reklamace domáhat, aby bylo vadné zboží vyměněno za nové, nebo od kupní smlouvy odstoupit a požadovat vrácení peněz. Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z neodborného zacházení ze zbožím. Reklamované zboží je zákazník povinen poslat v obalu bránícímu poškození výrobku při přepravě na adresu: Jana Zedníková, Dělnická 46, 41712 Proboštov (cestu reklamovanoho zboží k prodejci hradí zákazník a cestu opraveného nebo vyměněného reklamovaného zboží zpět k zákazníkovi hradí prodejce.) Pokud zákazník chce zboží pouze vyměnit za jinou velikost či barvu, hradí obě cesty zákazník.



Provozovatel obchodu Trikoza.cz:
Jiří Zedník
Dělnická 46
41712 Proboštov
IČ: 490 86 847
_______________________________________________________________________________________



« zpět na seznam článků